Kusters administratie

Even voorstellen: Rick Kusters

Sinds 2007 heb ik een eigen administratiekantoor. Na mijn HBO studie heb ik eerst ervaring opgedaan bij een groot accountantskantoor én in het bedrijfsleven. En dat was een goede basis om op eigen benen te staan. Mijn vrouw Ellen Kusters ondersteunt mij met diverse administratieve werkzaamheden.

Wij verrichten zowel administratieve werkzaamheden bij grotere bedrijven op hun bedrijfslocatie, als de gehele administratie voor kleinere klanten (startende ondernemers en MKB) vanuit ons kantoor aan huis. Onze doelgroep is de kleine zelfstandige die geen full-time ondersteuning nodig heeft.

Ons klantenbestand bestaat voornamelijk uit ZZP’ers die de gehele administratie uitbesteden bij ons en zo zelf alle energie kunnen steken in hun eigen onderneming. De belangrijkste doelstelling van Kusters Administratie is om voor een betaalbare prijs een overzichtelijke en betrouwbare bedrijfsadministratie te voeren voor de kleine onderneming.

Telefonische bereikbaarheid ’s avonds en op zaterdag is voor ons geen probleem. Naast bedrijven kunnen natuurlijk ook particulieren terecht voor de jaarlijkse belastingaangifte.

Enkele interessante links

www.belastingdienst.nl
www.kvk.nl
www.app.tickney.com
www.esvesalaris.nl

Administratieve dienstverlening

Startersbegeleiding

U hebt zich ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en op dat moment bent u eigen ondernemer. U moet dan in een keer veel gaan regelen in een korte tijd.

Financiële administratie

Kusters Administratie biedt een breed pakket aan dienstverlening voor startende ondernemers, kleine bedrijven en MKB-bedrijf. Ook op locatie mogelijk.

Jaarrekening

Na de verwerking van alle gegevens die u ons aangeleverd heeft, stellen wij voor u de jaarrekening samen met een duidelijke balans, winst- en verliesrekening.

Belastingaangiften

Omzetbelasting, inkomstenbelasting/ premie volksverzekeringen en vennootschapsbelasting. Termen waar u niet omheen kunt.